- Takiej kampanii jeszcze w Gorzowie nie było; po raz pierwszy korzystamy z potencjału mieszkańców, by promować miasto, bo to oni są najmocniejszą stroną i największym kapitałem miasta – podkreślił prezydent miasta Jacek Wójcicki. - Chcemy pokazać, że stąd, z Gorzowa właśnie, pochodzą ludzie odważni, otwarci na świat, którzy dążą do realizacji swoich marzeń i je spełniają – dodał.
Nasi ambasadorowie
Do współpracy zaprosiliśmy gorzowian, znanych ze szklanego ekranu, ze sceny, stadionu, z radia. Pierwszymi ambasadorami miasta będą znani muzycy, aktorzy, sportowcy i inni – wszyscy stąd! Stąd pochodzący lub z miastem od dłuższego czasu związani. Wizerunku do kampanii udzielili pro bono, wyłącznie w oparciu o swoje przywiązanie do miasta oraz emocje z nim związane. W gronie ambasadorów miasta są:
Małgorzata Kocik - aktorka
Natalia Ślizowska – projektantka mody
Edward i Manuel Dębiccy – artyści cygańscy
Dawid Kwiatkowski – piosenkarz
Michał Kwiatkowski – muzyk
Krzysztof „Jankes” Jankowski – dziennikarz muzyczny
Adam Bałdych – muzyk
Przemysław Raminiak - muzyk
Stanisław Chomski – trener KS Stal Gorzów
Bartosz Zmarzlik – zawodnik KS Stal Gorzów
Bogusław Dziekański – manager Jazz Clubu pod Filarami
Cezary Żołyński – aktor, reżyser
Dawid Szkudlarek – top chef
Paweł Salamon – szef kuchni
Łukasz Konik – masterchef
Ambasadorowie udzielili swojego wizerunku, my natomiast będziemy ich wpierać, angażując do udziału w wydarzeniach rozrywkowo-kulturalnych na terenie miasta oraz informować o ich działalności, sukcesach, zdobywanych nagrodach.
Wybór osób ambasadorów jest nieprzypadkowy; korzystamy z wizerunku osób rozpoznawalnych, ale w przyszłości do udziału w kampanii zaprosimy i innych mieszkańców Gorzowa, bo to oni są najlepszymi przedstawicielami miasta.
Bilbordy, murale, spektakle
Muralowe serca w centrum miasta, akcja „Zakochani w Gorzowie” to tylko początek, zaplanowanych w ramach kampanii GORZÓW #Stąd Jestem, działań. W kwietniu na 20. bilbordach w całym Gorzowie pojawią się wizerunki naszych ambasadorów. W planie jest również namalowanie kilku kolejnych murali w miejskiej przestrzeni.
Natomiast w drugiej połowie roku jest planowana, we współpracy z Teatrem im. Juliusza Osterwy, premiera przedstawienia teatralnego z „Nosorożcem Gorzowskim” w roli głównej. Ponadto zaprosimy mieszkańców na wydarzenia z udziałem naszych ambasadorów, tj. koncerty, recitale, eventy, itp.
#Jesteśmy stąd – gorzowianie najlepszymi ambasadorami miasta.
Grono ambasadorów kampanii będzie się powiększać! Bo potencjał w mieszkańcach Gorzowa jest ogromny. Za każdym stoi jakaś historia i będziemy je pokazywać.
Celem kampanii GORZÓW #Stąd Jestem jest przekonanie „nieprzekonanych”, że Gorzów to miasto wyjątkowe: dobre do życia, świetne do pracy, jeszcze lepsze do startu zawodowego, realizacji pasji i prywatnych celów. Stąd, z Gorzowa pochodzą ludzie, którym się udało, którzy nie boją się realizować marzeń i osiągać celów.
Czekamy na mieszkańców, czekamy na ich historię i doświadczenia.
Marta Liberkowska
Wydział Promocji i Informacji
Odszedł Janusz Rewiński
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?