Zmodernizowane skrzydło Urzędu Gminy Żukowo już po oficjalnym otwarciu

Maciej Krajewski
Maciej Krajewski
We wtorek o godz. 7.15 burmistrz Wojciech Kankowski, w obecności radnych i pracowników Urzędu Gminy w Żukowie, oficjalnie otworzył zmodernizowane skrzydło urzędu. Punktualnie o 7:30, pojawili się pierwsi klienci. Jak przystało na gminę z bardzo dużym przyrostem mieszkańców, pierwszą sprawą załatwioną w zmodernizowanej części budynku był właśnie meldunek.

- Rozwój Gminy to nie tylko infrastruktura i to, co widzimy gołym okiem. To także wyższy poziom obsługi mieszkańców i załatwiania ich spraw - mówi Wojciech Kankowski. - Jestem przekonany, że modernizacja urzędu i wprowadzenie nowych standardów znacznie się do tego przyczynią.

Najważniejszą zmianą jaka czeka na osoby odwiedzające urząd jest pojawienie się nowoczesnego punktu obsługi klienta. Przy wejściu głównym znajdują się: biuro obsługi klienta, zespoły ewidencji ludności i dowodów osobistych oraz działalności gospodarczej. W tym miejscu można również złożyć wniosek, a także otrzymać Kartę Mieszkańca Gminy Żukowo. Z kolei od marca będzie tam można również załatwić sprawy związane z gospodarką odpadami.

Wizualnie, zmodernizowana część urzędu w znacznym stopniu odwołuje się do haftu kaszubskiego, tak silnie związanego z historią Żukowa. Kaszubskie akcenty da się zauważyć na każdym kroku.

Wraz z otwarciem „nowej” części urzędu, do dyspozycji oddana została również winda, a także pomieszczenie dostosowane dla matek karmiących oraz osób z małymi dziećmi. Na pierwszym piętrze znalazła się zmodernizowana sala obrad Rady Miejskiej, która oficjalnie zostanie otwarta tuż przed kolejną sesją. „Nowa” część urzędu została dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych.

Prace budowlane wykonała firma Usługi Remontowo-Budowlane Wojciech Cyrzan z miejscowości Udorpie. Koszt inwestycji wyniósł około 2,2 mln zł.

Nowe godziny przyjmowania

Urząd Gminy Żukowo przypomina też, że od 12 lutego obowiązywać będą nowe godziny pracy Biura Obsługi Klienta, ewidencji ludności, dowodów osobistych, działalności gospodarczej, a także referatu podatków i opłat - w poniedziałki klienci będą mogli załatwić sprawy do godz. 17 (poprzednio była to godz. 15.30), reszta godzin pozostała bez zmian.

Nowe godziny otwarcia punktu obsługi klienta:
poniedziałek od 7:30 do 17:00
wtorek od 7:30 do 17:00
środa od 7:30 do 15:30
czwartek od 7:30 do 15:00
piątek od 7:30 do 14:30

Pozostałe komórki organizacyjne Urzędu będą pracowały od dnia 12.02. w godzinach:
poniedziałek od 7:30 do 17:00
wtorek od 7:30 do 15:30
środa od 7:30 do 15:30
czwartek od 7:30 do 15:00
piątek od 7:30 do 14:30

(info: UG Żukowo)

FLESZ: Klimat nie zwariował, eksperci uspokajają

Wideo

Komentarze

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3