Urzędnicy szkoleni byli z pierwszej pomocy m.in. w przypadku nagłego zatrzymania akcji serca, porażenia prądem czy omdlenia. Ratownik medyczny przekazywał również wiedzę z zakresu resuscytacji, a także obsługi defibrylatora, który znajduje się przy Biurze Obsługi Klienta.
- Powód organizacji szkoleń był jeden: bezpieczeństwo. Zarówno jeśli chodzi o Klientów jak i samych urzędników - mówi burmistrz Wojciech Kankowski. - Chcemy, by osoby odwiedzające urząd czuły się bezpiecznie i wiedziały, że w nagłych przypadkach mogą liczyć na pomoc. Oczywiście mamy nadzieję, że nabyta wiedza nigdy się nie przyda, warto jednak być przygotowanym na każdą ewentualność.
Docelowo przeszkoleni mają zostać wszyscy urzędnicy.
(info: UG Żukowo)
echodnia.eu W czerwcu wybory do Parlamentu Europejskiego
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?